PŘEDSEZÓNNÍ VÝPRODEJ: sleva 30 až 50 % na veškeré zimní oblečení - na lyže, skialpy i do města. pánské slevy / dámské slevy

Reklamace

Pokud shledáte na zakoupeném zboží vadu, kterou si přejete reklamovat, postupujte dle níže uvedených kroků, které musíte pro uskutečnění reklamace vykonat, abychom vám tento nepříjemný proces co nejvíce usnadnili a urychlili.

1) Klasická reklamace

2) Reklamace dodávky zboží

Neúplná nebo neodpovídající zásilka

V případě, že zjistíte že zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídá tomu, co jste si objednali, kontaktujte nás, prosím, na e-mail info@tensonstore.cz nebo na tel. čísle (+420) 222 999 925Chybu se budeme snažit co nejrychleji napravit.

Poškozená zásilka nebo poškozené zboží v zásilce

Při přebírání zásilky od přepravce si, prosím, pečlivě zkontrolujte jestli není porušená. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat přímo přepravce, který vám zboží dovezl. Zároveň kontaktujte i nás, pokusíme se vám co nejvíce situaci ulehčit, případně vyřešit.

Reklamaci zboží však též můžete zaslat na e-mail info@tensonstore.cz nebo přiložit vytištěný reklamační formulář k reklamovanému zboží. Adresa pro zaslání reklamovaného zboží je stejná - Salming ČR s.r.o., Areál ZŠ Hostivař, Kozinova 1000, 102 00 Praha 10.

Reklamace zboží v obchodě Salming Pankrác

V případě reklamace osobně v našem obchodě stačí přinést zboží k nám na prodejnu a reklamaci sepíšete s obsluhou. Pokud si chcete reklamaci na místě urychlit, můžete vyplnit formulář níže a zboží jen zanést na prodejnu.


? Kompletní informace o reklamaci najdete v obchodních podmínkách

TIP: Automatické předvyplnění formuláře údaji z objednávky. do svého účtu a v přehledu objednávky klikněte na tlačítko reklamovat. Pro neregistrované objednávky můžete využít přihlášení pomocí čísla objednávky a e-mailu na přehledu objednávky pro neregistrované.

Copyright © 2020 TensonStore.cz

Created by